آرشیو
کد خبر : 7192
دوشنبه - 12 اسفند 1398 - 14:01

شهردار لنگرود خبر داد؛ عملیات گندزدایی، هر شب در خیابان های لنگرود اجرا می‌شود

  به گزارش ختم کلام، شهردار لنگرود از ضد عفونی کردن اماکن عمومی، شهربازی، ایستگاه های تاکسی، پمپ بنزین و CNG ها، با همت نیروهای خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، از چند روز گذشته تا کنون خبر داد. سید مهدی رجایی، حضور در منازل و کاهش تردد در سطح شهر را از شهروندان لنگرودی […]

شهردار لنگرود خبر داد؛  عملیات گندزدایی، هر شب در خیابان های لنگرود اجرا می‌شود

 

به گزارش ختم کلام، شهردار لنگرود از ضد عفونی کردن اماکن عمومی، شهربازی، ایستگاه های تاکسی، پمپ بنزین و CNG ها، با همت نیروهای خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، از چند روز گذشته تا کنون خبر داد.

سید مهدی رجایی، حضور در منازل و کاهش تردد در سطح شهر را از شهروندان لنگرودی خواستار شد.
وی افزود: پیرو اعلام قبلی و برنامه ریزی صورت گرفته توسط ستاد پیشگیری شهرداری لنگرود، از ساعت ۲۲ دهم اسفندماه چهارمین مرحله عملیات ضدعفونی کردن معابر اصلی شهر آغاز و در سطح وسیعی از محدوده شهر اجرایی شده است.
شهردار لنگرود عملیات گندزدایی در سطح شهر را در ادامه طرح اطلاع رسانی محیطی به شهروندان اعلام کرد و گفت: در این راستا شهرداری این شهر اقدام به چاپ و تحریر پرده و بنرهای آموزشی کرد که جهت استفاده شهروندان، در سطح شهر نصب شده است.

به گفته رجایی و با توجه به درخواست های متعدد شهروندان، عملیات پیشگیری در ایام آتی و تا عادی شدن شرایط ، همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/